Express Line Lojistik Yönetimi ve Personeli olarak, hizmetlerimizi etkin, verimli ve zamanında gerçekleştirerek ISO 9001: 2008 standardını (Kalite Yönetim Sistemi), ülkemizin ve lojistik yaptığımız ülkelerin yasal gerekliliklerini uygulama ve sürdürme konusunda son derece kararlıyız.
Express Line Lojistik, hızlı ve güvenli express lojistik hizmetleri sağlayan müşteri odaklı yaklaşımlarla değerli paydaşlarımızın, müşterilerimizin ve diğer ilgili tarafların memnuniyetini sağlamaya çalışmaktadır.
Express Line Lojistik, faaliyetlerimizde yer alan tüm personele sorumluluklarını yerine getirmelerini ve kalite gereksinimlerini karşılamalarını sağlamak için uygun kaynakları, eğitimi ve eğitimi sağlamayı taahhüt eder.
Express Line Lojistik, Kalite Politikasını ve Hedeflerini tüm çalışanlara, paydaşlara, müşterilere ve ilgili taraflara iletmeyi sağlar.
Express Line Lojistik, performansı periyodik olarak izleyerek ve gözden geçirerek ve benzersiz hizmetler sunarak Kalite Yönetim Sisteminin etkinliğini sürekli olarak iyileştirmeyi amaçlamaktadır.
Express Line Lojistik’in iki önemli hedefi, gereksinimlerini karşılayarak ve aşarak müşteri memnuniyetini sağlamak ve finansal durumunu güçlendirmektir.